EXPEDUJEME IHNEĎ I V ČASE MIMORIADNYCH OPATRENÍ

FÁZA I

Bojujete s nadváhou alebo obezitou? Neviete si rady so svojou postavou? My vám ponúkame bezpečnú a lekármi odporúčanú diétu. Je to bielkovinová alebo proteínová ketogénna diéta, skrátene ketodiéta, ktorú navrhol americký profesor George L. Blackburn na Harvard Medical School.

 
Diéta má 4 fázy, ktoré na seba nadväzujú a každá má svoj zmysel, účinok a výsledok.
 
I. Fáza (štartovacia)
 
Prvá fáza je najťažšia, pretože je najprísnejšia, ale kvalitne Vás naštartuje. Za mesiac schudnete aj 8 kíl. Instantnými bielkovinovými jedlami sa nahrádzajú ,,pravé jedlá" a k nim je povolené jesť všetky druhy zeleniny, niektoré v neobmedzenom množstve. Zelenia je v prvej fáze povinná. Dôležité v prvej fáze je, aby sa konzumoval pomer medzi slanými a sladkými jedlami, t.z. 50:50.
 
Povolené druhy zeleniny: Artičoky, Huby, Patizón, Sója (klíčky), Brokolica, Špargľa, Pór, Špenát, Zeler biely, Kel, Čakanka, Karfiol, Reďkovky, Tekvica, Fazuľové struky, Baklažán, Kapusta (zelená, červená), Šalát (všetky druhy), Uhorka, Žerucha, Rukola, Fenikel, Šalát poľníček.
 
Sladké potraviny sú prísne zakázané, patrí sem aj ovocie a zelenina, ktorá obsahuje sacharidy a teda je sladká. Výnimkou sú iba sladké proteinové jedlá, ktoré sú súčasťou diéty. Na začiatok stavu ketózy* je potrebné, aby organizmus dostal dostatočné množstvo instantných bielkovín, čo znamená 1,2g na 1kg ideálnej hmotnosti u žien a u mužov 1,5g.
 
Prvá fáza trvá 10-21 dní, ktorá Vám zaručí rýchly úbytok nadbytočných kilogramov a redukcia hmotnosti je na úkor tukového tkaniva. Ako dôkaz je meranie na bioimpedačnej váhe. Za deň je priemerná spotreba 4-5 vrecúšok práškového bielkovinového jedla, podľa počiatočnej hmotnosti klienta.
 
*ketóza= je nahromadenie ketolátok v krvi. Je to prirodzený stav, ktorý sprevádza napr. hladovanie. Nemá to nič spoločné s nebezpečnou ketoacidózou.
 
Nezabudnite na externé dopĺňanie minerálov (horčík, draslík) a omega3 kyselín, prípadne i multivitamíny (pri dlhodobejších redukciách)
 
Časté chyby počas prvej fázy:
  • nedodržiava sa pomer medzi slaným a sladkým
  • nedostatočný prísun instantných bielkovinových jedál spôsobom, že mi stačili iba dva alebo tri sáčky na deň a necítili sme hlad
  • nedodržiava sa pitný režim, počas prvej fázy je dôležité, aby sa vypilo okolo 0,4 l tekutín na 10 kg hmotnosti
  • nápoje sa sladia cukrom (ak je to na nevydržanie tak je potrebné použiť radšej umelé sladidlo alebo stéviu)
  • nedostatočné doplňovanie minerálov, ktorým vznikajú telesné problémy
  • konzumácia alkoholu, alkohol je zakázaný, povolený je až od 3. fázy (pohár kvalitného vína)

 

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií tu.