EXPEDUJEME IHNEĎ I V ČASE MIMORIADNYCH OPATRENÍ

Doprava a platba

Spôsob platby
Dobierka: Objednávku uhrádzate pri prevzatí v hotovosti. (Cena za dobierku je 0,80 EUR,). (Pre CZ 50 Kč).
Predávajúci si vyhradzuje právo v prípade klientov ktorí bezdôvodne odmietli prevziať objednaný tovar, pri každej ďalšej objednávke, zmeniť spôsob platby za bankový prevod / vklad. Pri druhom bezdôvodnom odmietnutí zásielky, takémuto zákazníkovi objednanie tovaru odoprieť.
 
Bankový prevod / vklad: Objednávku uhradíte bankovým prevodom alebo vkladom na náš účet v TatraBanke (CZ vo FioBank CZ), z ktorejkoľvek banky na základe údajov (č. účtu, variabilný symbol = číslo objednávky, suma k úhrade), ktoré sa Vám zobrazia po zrealizovaní objednávky len v prípade, že ste zvolili možnosť úhrady prostredníctvom tejto služby. Po pripísaní platby na náš účet (spravidla do troch pracovných dní) bude objednávka odoslaná podľa dostupnosti položiek obsiahnutých v objednávke.
 
GoPay: je produkt, vďaka ktorému majú klienti ktorejkoľvek banky vlastniaci platobnú kartu VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro alebo Diners Club možnosť platiť vo virtuálnych obchodných domoch. Po zvolení spôsobu platby systémom GoPay a potvrdení objednávky sa systém automaticky presmeruje na zabezpečenú web stránku, kde je potrebné vyplniť požadované údaje - číslo karty, platnosť karty, ochranný kód a 3-D Secure heslo (obdržíte ho formou SMS). Použitie 3-D Secure technológie umožňuje overenie držiteľa platobnej karty pred odoslaním platby na autorizáciu vydavateľskej banke. Banka následne zrealizuje platbu v autorizačnom centre. Po obdržaní výsledku transakcie v priebehu niekoľkých sekúnd oznámi tento výsledok zákazníkovi na svojej web stránke a obchodnému domu prostredníctvom e-mailu alebo v inom dohodnutom špecifickom formáte. Následne bude zákazník presmerovaný na stránku virtuálneho obchodného domu.
 
Poštovné
Doručenie na Slovensku.
Objednaný tovar posielame kuriérskou službou (vo výnimočných prípadoch po dohode s klientom aj Slovenskou poštou). Lehota dodania závisí od lehoty prepravcu. Je to spravidla nasledujúci pracovný deň, po dni odoslania. Ak pri objednaní správne vyplníte svoju e-mailovú adresu, budete o expedovaní tovaru informovaní. Ak vyplníte správne telefonický kontakt, budete informovaní aj SMS správou.
Pokiaľ tovar nebude v čase objednávky na sklade (systém e-shopu to síce neumožňuje), ale pri prípadnej technickej poruche Vás budeme telefonicky kontaktovať a tovar odošleme po vzájomnej dohode.
Cena prepravy tovaru v rámci Slovenskej republiky kuriérskou službou je 3,80 EUR, s dobierkou 4,60 EUR. (Pri objednávke nad 50,00 EUR je doprava grátis).
Cena sa týka všetkých zásielok fyzických osôb doručovaných na Slovensku bez ohľadu na ich hmotnosť a veľkosť.
Všetky objednávky realizované v našom obchode sa riadia zákonmi Slovenskej republiky a nepodliehajú zákonom iných štátov.
Cena prepravy tovaru do Českej republiky kuriérskou službou je 150 Kč, s dobierkou 200 Kč. (Pri objednávke nad 2900 Kč je doprava grátis).
 
Prevzatie tovaru od prepravcu
Zákazník je povinný prekontrolovať zásielku a prevziať ju iba ak nie je nijako poškodená. Pokiaľ je doručená zásielka poškodená, nepodpisujete doručovateľovi dodací list, kým za jeho prítomnosti neskontrolujete tovar pod obalom! V prípade poškodenia výrobku spíšte reklamáciu s doručovateľom a bezodkladne o tejto skutočnosti informujte predávajúceho. Následne pri riešení reklamácie je kupujúci povinný poskytnúť maximálnu súčinnosť. Nový tovar Vám zašleme spravidla do 3 dní, pokiaľ je na sklade.
Ak zásielka nebola pri preberaní poškodená, a napriek tomu je po rozbalení tovar poškodený, ohláste to ihneď (najneskôr do troch pracovných dní ) na dispečing prepravnej spoločnosti ! Pokiaľ tak neurobíte, môžete si uplatniť nároky z vád zistených pri prehliadke len ak preukážete, že tieto vady mal tovar už v čase jeho prevzatia. Nasledujúci pracovný deň po nahlásení príde kuriér prepravnej spoločnosti spísať škodový protokol a tovar odvezie na reklamačné oddelenie, ktoré nás bude informovať.
Pokiaľ je po rozbalení tovar poškodený inak (ide o výrobnú vadu), kontaktujte prosím priamo nás cez e-mail, tel. alebo SMS.
Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií tu.