Vstúpte do eshopu

Spôsob platby

Dobierka: Objednávku uhrádzate pri prevzatí v hotovosti. (Cena za dobierku je 0,80 eur).
Predávajúci si vyhradzuje právo v prípade klientov ktorí bezdôvodne odmietli prevziať objednaný tovar, pri každej ďalšej objednávke, zmeniť spôsob platby za bankový prevod / vklad. Pri druhom bezdôvodnom odmietnutí zásielky, takémuto zákazníkovi zmeniť pri ďalších objednávkach aj spôsob prepravy na osobný odber a objednávku pri neprevzati do troch dní následne stornovať.

Bankový prevod / vklad: Objednávku uhradíte bankovým prevodom alebo vkladom na náš účet v TatraBanke, z ktorejkoľvek banky na základe údajov (č. účtu, variabilný symbol = číslo objednávky, suma k úhrade), ktoré sa Vám zobrazia po zrealizovaní objednávky len v prípade, že ste zvolili možnosť úhrady prostredníctvom tejto služby. Po pripísaní platby na náš účet (spravidla do troch pracovných dní) bude objednávka odoslaná podľa dostupnosti položiek obsiahnutých v objednávke.

CardPay: je produkt Tatra banky, vďaka ktorému majú klienti ktorejkoľvek banky vlastniaci platobnú kartu VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro alebo Diners Club možnosť platiť vo virtuálnych obchodných domoch. Po zvolení spôsobu platby systémom CardPay a potvrdení objednávky sa systém automaticky presmeruje na zabezpečenú web stránku Tatra banky, kde je potrebné vyplniť požadované údaje - číslo karty, platnosť karty, ochranný kód a prípadne aj 3-D Secure heslo. Použitie 3-D Secure technológie umožňuje overenie držiteľa platobnej karty pred odoslaním platby na autorizáciu vydavateľskej banke. V prípade ak je karta zapojená do programu 3-D Secure, bude žiadaná aj identifikácia prostredníctvom hesla, ktoré pozná len držiteľ karty. Banka následne zrealizuje platbu v autorizačnom centre. Po obdržaní výsledku transakcie v priebehu niekoľkých sekúnd oznámi tento výsledok zákazníkovi na svojej web stránke a obchodnému domu prostredníctvom e-mailu alebo v inom dohodnutom špecifickom formáte. Následne bude zákazník požiadaný potvrdiť korektnosť ukončenia procesu platby a je opäť presmerovaný na stránku virtuálneho obchodného domu. 

TatraPay: je produkt Tatra banky, vďaka ktorému majú klienti Tatra banky možnosť platiť vo virtuálnych obchodných domoch. Po zvolení spôsobu platby systémom TatraPay a potvrdení objednávky sa systém automaticky presmeruje na zabezpečenú web stránku Tatra banky. Po prihlásení sa zobrazí už vyplnený formulár platobného príkazu. Ak máte k dispozícii viac účtov, máte možnosť vybrať si, z ktorého budú finančné prostriedky poukázané. Potom stačí už iba potvrdiť platbu a peniaze z Vašeho účtu sú okamžite poslané na účet prevádzkovateľa virtuálneho obchodu. Následne budete opäť presmerovaný na stránku virtuálneho obchodného domu.

Poštovné
Doručenie na Slovensku.
Objednaný tovar posielame kuriérskou službou  DHL (vo výnimočných prípadoch Slovenskou poštou). Lehota dodania závisí od lehoty prepravcu. Je to spravidla nasledujúci pracovný deň, po dni odoslania. Ak pri objednaní správne vyplníte svoju e-mailovú adresu, budete o expedovaní tovaru informovaní.
Pokiaľ tovar nebude v čase objednávky na sklade (systém e-shopu to síce neumožňuje), ale pri prípadnej technickej poruche Vás budeme telefonicky kontaktovať a tovar odošleme po vzájomnej dohode.
Cena prepravy tovaru v rámci Slovenskej republiky kuriérskou službou je 3,00 eur, s dobierkou 3,80 eur. (Pri objednávke nad 50,00 eur je doprava v cene).
Cena sa týka všetkých zásielok doručovaných na Slovensku bez ohľadu na ich veľkosť.
Všetky objednávky realizované v našom obchode sa riadia zákonmi Slovenskej republiky a nepodliehajú zákonom iných štátov.


Prevzatie tovaru od prepravcu
Zákazník je povinný prekontrolovať zásielku a prevziať ju iba ak nie je nijako poškodená. Pokiaľ je doručená zásielka poškodená, nepodpisujete doručovateľovi dodací list, kým za jeho prítomnosti neskontrolujete tovar pod obalom! V prípade poškodenia výrobku spíšte reklamáciu s doručovateľom a bezodkladne o tejto skutočnosti informujte predávajúceho. Následne pri riešení reklamácie je kupujúci povinný poskytnúť maximálnu súčinnosť. Nový tovar Vám zašleme spravidla do 3 dní, pokiaľ je na sklade.
Ak zásielka nebola pri preberaní poškodená, a napriek tomu je po rozbalení tovar poškodený, ohláste to ihneď (najneskôr do troch pracovných dní ) na dispečing prepravnej spoločnosti ! Pokiaľ tak neurobíte, môžete si uplatniť nároky z vád zistených pri prehliadke len ak preukážete, že tieto vady mal tovar už v čase jeho prevzatia. Nasledujúci pracovný deň po nahlásení príde kuriér prepravnej spoločnosti spísať škodový protokol a tovar odvezie na reklamačné oddelenie, ktoré nás bude informovať.
Pokiaľ je po rozbalení tovar poškodený inak (ide o výrobnú vadu), kontaktujte prosím priamo nás cez e-mail, tel. alebo SMS.